La bataille des vins

E Vicipaedia
Salire ad: navigationem, quaerere
Pagina prima editionis La bataille des vins

La bataille des vins seu Dit des vins de France est carmen Francogallice anno circiter 1224 compositum quae comparationem exprimit vinorum praesertim Francicorum ad mensam regis Philippi II inlatorum. Poëma ab Henrico de Andeliaco (Philippi cancellarii amico) scriptum est.

Bibliographia[recensere | fontem recensere]

Editiones
  • "La bataille des vins" in L'ordène de chevalerie, avec une dissertation sur l'origine de la langue françoise, un essai sur les étimologies, quelques contes anciens, et un glossaire pour en faciliter l'intelligence. Editio aucta. Lutetiae, 1808 (Textus apud Google Books)
Historica et critica
  • Gaston Galtier, "La bataille des vins d'Henri d'Andeli. Un document sur le vignoble et le commerce des vins dans la France médiévale" in Bulletin de la Société languedocienne de géographie vol. 3 no. 2 (1968) pp. 5-41
  • Michel Zink, "Autour de La Bataille des Vins d'Henri d'Andeli: le blanc du prince, du pauvre et du poète" in Max Milner, Martine Chatelain Courtois, edd., L'Imaginaire du vin, actes du colloque de Dijon (15-17 octobre 1981) (Marseille: éditions Jeanne Laffitte, 1989)

Nexus externi[recensere | fontem recensere]