Jump to navigation Jump to search
Accreditatio educationalis est ratio fidei qualitatis de gradu academico qua ministeria et effectiones institutionum vel programmatum educationalium per corpus externum aestimantur ut constituatur num adsint normae commodae.
Notae[recensere | fontem recensere]
- Marjorie Peace Lenn (1992), "Global Trends in Quality Assurance in Higher Education," World Education News and Reviews 5(2):1–21.
Bibliographia[recensere | fontem recensere]
- Atwell, Robert, et James Rogers. 1994. Independence, Accreditation, and the Public Interest, Special Report on Accreditation. National Policy Board on Higher Education Institutional Accreditation, October.
- Eaton, Judith S. 2008. The Future of Accreditation? Inside Higher Ed, 24 Martii.
- Schray, Vickie. Assuring Quality in Higher Education: Key Issues and Questions for Changing Accreditation in the United States. Commentarius, The Secretary of Education’s Commission on the Future of Higher Education, 4. Vasingtoniae: U.S. Department of Education.
- Wellman, Jane. 1998. Recognition of Accreditation Organizations: A Comparison of Policy & Practice of Voluntary Accreditation and The United States Department of Education. Ianuario.