Vicipaedia:Conventicula vicipaedianorum

E Vicipaedia
Salire ad: navigationem, quaerere
Compendium:
VP:CONV

Conventicula sunt eventa, in quibus vicipaediani concurrent. Fortasse possibilis est conventiculum pro vicipaedianis nostrae carissimae encyclopaediae Latinae creare. Maxima adversitas est collocatio vicipaedianorum; paene omnes in locis diversis sumus!

Conventicula priora[recensere | fontem recensere]

Propositiones[recensere | fontem recensere]

vide paginae disputationem.


Nexus externi[recensere | fontem recensere]

Commons-logo.svg Vicimedia Communia plura habent quae ad Conventiculam vicipaedianorum spectant.

Conventiculum Vicipaedianorum[recensere | fontem recensere]

hoc est commentarium de primo conventiculo vicipaedianorum Hispanorum. Consilium petivi et hunc responsum nobis dederunt--Xaverius 09:56, 27 Ianuarii 2010 (UTC)

Hola Xaverius, La primera reunión de wikipedistas en español se hizo en mi casa cuando vivía en Madrid. Se puede decir que estuvieron casi los que más contribuían en ese momento en la wiki en español y que obviamente se encontraban en Madrid. Otros que no pudieron ir manifestaron su pena al enterarse del resultado positivo de la reunión, amical, distendida, entretenida, la importancia de conocerse personalmente y obviamente las conversaciones giraron en torno tanto al manejo de Wikipedia en español como a los entretelones y anécdotas. Muy gratos momentos. Fueron invitados a comer a las 14:00 horas. Nos levantamos de la mesa a alrededor de las 20:00 horas, luego pasamos a la terraza y todos se fueron a las 23:00 horas. Creo que una reunión de nueve horas lo resume todo. Fue un sábado si la memoria no me falla. De conocerlos personalmente pasas a tenerles cariño. Experiecia especialmente gratificante. Cordialmente, Manuel González Olaechea y Franco. 26.1.2009