Uncle Tom's Cabin
Uncle Tom’s Cabin; or, Life among the Lowly ('Tugurium Avunculi Thomae; aut Vita inter Humiles') est mythistoria a Harriet Beecher Stowe anno 1851 in diurno edita et proximo anno liber divulgata, et statim in vulgus gratissima—fabula quae, odium in Legem Servorum Fugitivorum anni 1850 magnopere auxens (McPherson 1988:88–91), initium acceleravit Belli Civilis Americani (Kaufman 2006:18).
- Avunculus Tom
- Historia servitutis in Civitatibus Foederatis
- Motus iurum civilium Afroamericanus (1954-68)
- Origines Belli Civilis Americani
- Onkel Toms Hütte
Bibliographia[recensere | fontem recensere]
- Gates, Henry Louis, et Kwame Anthony Appiah. 2005. Africana: Arts and Letters: An A-to-Z Reference of Writers, Musicians, and Artists of the African American Experience. Running Press.
- Jordan-Lake, Joy. 2005. Whitewashing Uncle Tom's Cabin: Nineteenth-Century Women Novelists Respond to Stowe. Vanderbilt University Press.
- Kaufman, Will. 2006. The Civil War in American Culture. Edinburgh University Press.
- Lott, Eric. 1993. Love and Theft: Blackface Minstrelsy and the American Working Class. Novi Eboraci: Oxford University Press.
- Lowance, Mason I., Jr., Ellen E. Westbrook, et R. De Prospo. 1994. The Stowe Debate: Rhetorical Strategies in Uncle Tom's Cabin. University of Massachusetts Press.
- McPherson, James M. 1988.
- Rosenthal, Debra J. 2003. Routledge Literary Sourcebook on Harriet Beecher Stowe's Uncle Tom's Cabin. Routledge.
- Sundquist, Eric J., ed. 1986. New Essays on Uncle Tom's Cabin. Cambridge University Press.
- Tompkins, Jane. 1985. In Sensational Designs: The Cultural Work of American Fiction, 1790–1860. Novi Eboraci: Oxford University Press.
- Weinstein, Cindy. 2004. The Cambridge Companion to Harriet Beecher Stowe. Cantabrigiae: Cambridge University Press.
- Williams, Linda. 2001. Playing the Race Card: Melodramas of Black and White from Uncle Tom to O. J. Simpson. Princeton University Press.
Nexus externi[recensere | fontem recensere]
- Uncle Tom's cabin: or Life among the lowly; frontispiece by John Gilbert; ornamental title-page by Phiz; and 130 engravings on wood by Matthew Urlwin Sears, 1853 (a searchable facsimile at the University of Georgia Libraries; DjVu & layered PDF format)
- Pictures and stories from Uncle Tom's cabin; "The purpose of the editor of this little work, has been to adapt it for the juvenile family circle. The verses have accordingly been written by the authoress for the capacity of the youngest readers …" 1853 (a searchable facsimile at the University of Georgia Libraries; DjVu & layered PDF format)
- Uncle Tom's Cabin apud Inceptum Gutenbergianum
- Uncle Tom's Cabin, available at Internet Archive. Scanned, illustrated original editions.
- Uncle Tom's Cabin Historic Site
- Free audiobook of Uncle Tom's Cabin at Librivox
- More on the lack of international copyright
- "Uncle Tom's Cabin and American Culture: A Multi-Media Archive," situs Universitatis Virginiae
|Haec stipula ad litteras spectat. , si potes!|